הפרוייקט: מיתוג מחדש
רשת הפארם של שופרסל

שמחנו להיות חלק פעיל בתהליך של רשת שופרסל, בחשיפת המותג החדש: Be.
לשנות העבודה המשותפות של היי סיין עם צוות שופרסל יש משמעות בהצלחת פרוייקט השילוט שהתפרס על פני כל הארץ וכלל חדשנות ועמידה בלוחות זמנים שהפתיעו את כולם, למעט אותנו.

האתגרים: צבעוניות ולוחות זמנים

מהלך המיתוג של רשת הפארם החדשה התרכז בשני הביטים משמעותיים. הראשון: פיתוח נראות תואמת לצבעוניות המותג, שאינה כלולה במניפת הצבעים והתאמה מקסימלית של מוצרי השילוט לזהות המותג.
השני: לוחות הזמנים הקצרים שכללו את מיתוג 72 סניפי הרשת, כל אחד בצורך האינדיבדואלי שלו בפחות משבוע ימים !

אורי וטרמן מנכ"ל Be
Read More
״פתיחת רשת הפארם של Be ברחבי הארץ היתה משימה מורכבת שכללה אלמנטים רבים, בינהם גם נושא שילוט הסניפים ברחבי הארץ. לשמחתינו העבודה של היי סיין עם קבוצת שופרסל הובילה אותנו לנצח במשימה מורכבת עם לוחות זמנים קצרים במיוחד, כדי להתעורר לשבוע בו בכל רחבי הארץ רואים את הצבעוניות החדשה שלנו בכל אחד מהסניפים.״
Play Video

פרוייקטים נוספים

Accessibility